مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-17سياسي

ایجاد آینده بهتر برای زنان نیازی به تفکرات غربی ندارد


صدیقه ربیعی روز دوشنبه به همراه جمعی از زنان فعال استان قزوین در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه افزود: هفته زن به این دلیل با ولادت حضرت فاطمه (س) پیوند خورده که بگوید الگوی زن ایرانی این بانوی اسلام است.

وی اضافه کرد: روز زن به ما یادآوری می کند که باید در راه فاطمه (س) قدم برداشت و از این بانوی اسلام در تمام عرصه های اجتماعی و فرهنگی در جامعه الگوبرداری کرد.

ربیعی با بیان اینکه امروز زنان در تمام عرصه های اجتماعی پیشرفت کرده اند، گفت: در کدام دبیرستان و دانشگاه سراغ دارید که زنان پیشرفت علمی نکرده باشند؟ امروز زنان در تمام عرصه های کارآفرینی، صنعت، تجارت و مسائل فرهنگی به پیشرفت و توسعه دست یافته اند.

این مسؤول تصریح کرد: زنان به عنوان نیمی از جامعه کشورمان با بردباری و متانت در حال رفع کاستی ها و نواقص هستند و با وجود برخی نابرابری ها هرگز از حرکت نمی ایستند.

ربیعی با بیان اینکه برخی نگاه های افراط و تفریط و نابرابری ها در جامعه زنان را آزرده خاطر می کند، اظهار داشت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون زنان جامعه با وجود فراز و نشیب های متعدد همواره به علت برخی تبعیض ها و نگاه های غیرمنطقی نتوانسته اند به اهداف مورد نظر دست یابند که در این راستا همه باید مساعدت و همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آینده بهتر برای زنان نیازی به تفکرات غربی ندارد

ایجاد آینده بهتر برای زنان نیازی به تفکرات غربی ندارد