مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-17اجتماعي

ایستگاه مترو کیانشهر آماده خدمات رسانی به شهروندان تهرانی است


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه به خبرنگار ایرنا گفت: ایستگاه کیان شهر در خط 6 مترو تهران از صبح امروز دوشنبه به صورت غیر رسمی به بهره برداری رسید.

علی امام افزود: این ایستگاه در منطقه 15 شهرداری تهران در محله کیانشهر، نبش خیابان های صالحی و عزیزخانی و ایستگاه میانی دو ایستگاه دولت آباد و بعثت است.

وی ادامه داد: ایستگاه مترو کیان شهر که پنجمین ایستگاه از خط 6 مترو است با رعایت تمام استانداردهای لازم در حوزه ساخت و تجهیزات همانند سیستم های تهویه تونلی و ایستگاهی ساخت داخل، شفت های میان تونلی، سیستم سیگنالینگ، سیستم اعلام و اطفای حریق، دو سیستم پایدارسازی برق ال پی اس (LPS) و نیز پست یکسوکننده برق قطارها آر آی سی (RIC) ساخته شده است.

به گفته امام؛ زیربنای این ایستگاه بیش از 10 هزار مترمربع و طول سکوی آن 140 متر مربع است و همچنین 6 دستگاه پله برقی در آن نصب و راه اندازی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آسانسور های این ایستگاه در حال نصب است و تا 3 ماه دیگر به منظور تردد افراد کم توان راه اندازی می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به این که ایستگاه مترو کیان شهر با هزینه کرد یک هزار و 500 میلیارد ریال ساخته شده است، تاکید کرد: شرکت مترو تهران در شرایط حال حاضر اقتصادی و نیز تحریم ها تمام تلاش خود را انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه مترو کیانشهر آماده خدمات رسانی به شهروندان تهرانی است

ایستگاه مترو کیانشهر آماده خدمات رسانی به شهروندان تهرانی است