مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-17اجتماعي

دانش آموزان دارابی سرآمد استان فارس هستند


رییس اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی فارس گفت: دانش آموزان دارابی در حیطه فعالیتهای ارزشیبا پشتوانه غنی محتوایی و علمی کار کرده و در این زمینه می توانند سرآمد استان فارس باشند.

- محمد ذاکری در گفتگو با خبرنگار فارس در داراب بابیان اینکه برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در سطح استان فارس اتفاقی بی نظیر بوده است، اظهار داشت: در میان مدارس استان، نمایشگاه هایی که در مدارس داراب و جنت شهر بازدید کردم حاوی نکات ارزنده و مطلوبی بود که مخاطب می تواند آگاهی و بهره کافی را از آنها ببرد.

 وی بیان کرد: به توصیه امام جمعه داراب و مسؤولان آموزش و پرورش مقرر شد دانش آموزان مدارس دیگر در این نمایشگاه ها حضور یافته، با کار دوستان خود از جنس روایتگری انقلاب بیشتر آشنا شده و از آنها الگوبرداری کنند.

رییس اتحادیه انجمنهای اسلامی فارس گفت: دهه فجر امسال جشنواره مدرسه انقلاب در 300 مدرسه ویژه دانش آموزان متوسطه اول و جشنواره آیه با هدف محتواسازی در فضای مجازی در 300 مدرسه متوسطه دوم در سطح استان فارس برگزار شده است.

 ذاکری با اشاره به اینکه جشنواره مدرسه انقلاب برای هشتمین سال پیاپی برگزار شده است، افزود: محوریت جشنواره در سالهای گذشته دیروز ما، امروز ما و فردای ما بود و امسال با توجه به منویات مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب رویک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان دارابی سرآمد استان فارس هستند

دانش آموزان دارابی سرآمد استان فارس هستند