مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-17حوادث

خدمات رسانی 62 تیم پلیس راه به مردم در روزهای برفی


رییس پلیس راه استان گیلان با تأکید بر وجود مستمر تیم های پلیس راه در جاده های گیلان گفت: 62 تیم در قالب 10 پاسگاه در هنگام بارش برف جاده های حضوری فعال داشته و در بسیاری از موارد باعث آزاد شدن خودروها از برف شدند.

- سرهنگ حسین محمد پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با ارائه گزارش در خصوص عملکرد پلیس راه در هنگام بارش برف، اظهار کرد: پس از اطلاع از وضعیت جوی استان که از طریق هواشناسی به ما اعلام شد کلیه مأموران پلیس راه گیلان را در مرکز فرماندهی جمع و یک جلسه اضطراری برگزار کردیم.

وی با اشاره به محدودیت رفت وآمد خودروهای سنگین گفت: از روز 21 آبان رفت وآمد خودروهای سنگین به ویژه کامیون ها را در جاده های گیلان به ویژه محور لوشان و رودبار با محدودیت روبه رو کردیم به طوری که در جاده لوشان 700 تریلی را به سمت استان قزوین برگشت دادیم تا مشکلی ایجاد نشود.

رییس پلیس راه استان گیلان با اذعان به اینکه بسیار تلاش شد تا خودروهای گیر افتاده در جاده امام زاده هاشم را نجات دهیم، تصریح کرد: پلیس راه از روز 22 بهمن و با شدت گرفتن بارش برف به صورت نقطه به نقطه در تمام محورهای استان حضوری فعال داشته و با تمام امکانات سعی کرد تا محور امام زاده هاشم را برف روبی کند ولی حجم برف و ماشین های ورودی به این استان در این محور بسیار زیاد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 62 تیم پلیس راه به مردم در روزهای برفی

خدمات رسانی 62 تیم پلیس راه به مردم در روزهای برفی