مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:002020-02-17سياسي

بانوان در انتخابات نقش فعال داشته باشند


مشارکت حداکثری در انتخابات، یکی از مهم ترین مولفه های امنیت پایدار است و انتظار داریم بانوان استان نیز حضور پررنگی در انتخابات آتی داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، یکی از مهم ترین مولفه های امنیت پایدار است و انتظار داریم بانوان استان نیز حضور پررنگی در انتخابات آتی داشته باشند.

محمدرضا پورمحمدی در جمع بانوان شاغل در استانداری به مناسبت روز زن، تربیت فرزندان و مدیریت خانواده را مهم ترین وظیفه بانوان دانست و افزود: برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی ناشی از گسست نسلی و کمبود مهر و عاطفه در کودکان، نباید کانون گرم خانواده فدای مسائلی اشتغال شود.

وی با بیان این که نام گذاری سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز مادر و روز زن، افتخاری برای بانوان این مرزوبوم است، افزود: مطالعه و تبیین سیره زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها در این ایام بلکه در طول سال باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، زندگانی ائمه معصومین (ع) را تضمین کننده سعادت انسان ها برشمرد و ادامه داد: حضرت زهرا(س) الگویی بسیار خوب برای بانوان جامعه ماست و انتظار داریم که زنان با مطالعه ویژگی های آن حضرت و عمل کردن به آنها، مصداق واقعی مادران و همسرانی باشند که انسان را به معراج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان در انتخابات نقش فعال داشته باشند

بانوان در انتخابات نقش فعال داشته باشند