مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:552020-02-17سياسي

معاون فرماندار تالش: 106 بازرس بر صندوق های رای نظارت خواهند کرد


ایرج شاهی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات تالش در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پنج هزار نیروی انسانی در قالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و بخش های دیگر برای سلامت و امنیت انتخابات در این شهرستان تلاش می کنند و مشارکت حداکثری مردم اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: صلاحیت 20 داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه اتتخابیه تالش تایید شده است و برای برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند در این شهرستان آماده هستیم.

وی ادامه داد: نامزدها، ستاد انتخابات و مردم سه بخش مهم انتخابات هستند و از آنها رعایت قانون و انضباط، فراهم کردن انتخابات سالم و حضور حداکثری در پای صندوق های آراء انتظار می رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و رییس هیات بازرسی شهرستان تالش گفت: مسئولان و مدیران، حق فعالیت بر نفع یا علیه نامزدها را ندارند و نتیجه حاصل از صندوق ها باید نظر مردم و انتخاب نماینده اصلح و کوشا باشد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میان دوره مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و به همراه شهرستان های رضوانشهر و ماسال، یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار تالش: 106 بازرس بر صندوق های رای نظارت خواهند کرد

معاون فرماندار تالش: 106 بازرس بر صندوق های رای نظارت خواهند کرد