مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-17سياسي

محبوبیت تلویزیون به برنامه های «زنده» است/ دچار آفت راحت طلبی نشویم


اکبر عالمی کارشناس باسابقه هنر و رسانه، ضمن اشاره به اهمیت تولید برنامه های زنده در تلویزیون تاکید کرد که باید الزامات چنین برنامه هایی را رعایت کنیم و دچار آفت راحت طلبی نشویم.

- اکبر عالمی کارشناس پیشکسوت هنر و رسانه درباره سیاست تولیدی شدن بخشی از برنامه های زنده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ابتدا بگویم که بهتر است به جای پخش زنده از واژه پخش مستقیم استفاده کنیم.

به کار بردن پخش زنده این تلقی را به وجود می آورد که باقی برنامه ها مرده است! با این حال پخش مستقیم یا پخش زنده (با احتساب غلط مصطلح) نوعی نشاط و انرژی ظاهری و باطنی دارد و دو سمت گوینده و شنونده خود را همدل می کند.

حتی اگر از نظر طرح مساله ذائقه ها با هم تطبیق نداشته باشد.

وی افزود: من معتقد هستم یک شبکه تلویزیونی محبوب، شبکه ای است که برنامه های پخش مستقیم خود را بیشتر کند و فقط فیلم و سریال ها، آثاری باشند که از پیش تولید شده باشد.

تلویزیون امروز برای اینکه بتواند محبوبیت خود را به اندازه هفتاد سال پیش که در اوج بود برساند، باید پخش برنامه های زنده را بیشتر کند.

این مجری و برنامه ساز پیشکسوت تلویزیون درباره ویژگی های برنامه هایی با پخش مستقیم اظهار کرد: در پخش زنده مراوده و گفتگو مثل یک خیابان دوطرفه بین مجری و مخاطب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت تلویزیون به برنامه های «زنده» است/ دچار آفت راحت طلبی نشویم

محبوبیت تلویزیون به برنامه های «زنده» است/ دچار آفت راحت طلبی نشویم