مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 23:402020-02-16بين الملل

تظاهرات در دیرالزور علیه حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مردم شهرک السفیره در استان دیر الزور سوریه روز یکشنبه با برپایی تظاهرات خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از خاک سوریه را خواستار شدند.

- مردم یک شهرک در استان دیرالزور در شرق سوریه علیه حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی و گروه شبه نظامی همپیمان آن موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مردم شهرک السفیره در استان دیر الزور سوریه روز یکشنبه با برپایی تظاهرات خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از خاک سوریه را خواستار شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از منابع بومی گزارش داد: اهالی این شهرک تظاهراتی اعتراضی علیه رفتارهای گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه برپا کردند و خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی را خواستار شدند .

بر اساس این گزارش معترضان جاده اصلی دیر الزور الرقه را از سمت الجزیره با آتش زدن لاستیک های خودرو مسدود کرده بودند.

در هشتم فوریه نزدیک به 140 تریلی حامل تجهیزات نظامی و تدارکات از گذرگاه مرزی سیملکا در شمال عراق وارد سوریه شد و بار خود را در دیرالزور تسلیم نیروهای آمریکایی کرد.

خبرگزاری آناتولی هم گزارش داده است که با تقویت حضور ارتش سوریه در دیرالزور عرب های محلی از این استان اخیرا به صفوف نیروهای ارتش سوریه برای مبارزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در دیرالزور علیه حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی

تظاهرات در دیرالزور علیه حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی