مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 19:252020-02-16سياسي

زیرساخت فعالیت استارت آپ ها در قزوین بخوبی مهیا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، همایش استارت آپی با عنوان مشغول شو به منظور بررسی چالش مهم سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت سایر کارخانجات با محور سرمایه گذاران و صاحبان استارتاپ ها یکشنبه شب در سالن اجتماعات دانشگاه آینده پژوهی قزوین برگزار شد.

در این همایش که مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، مصطفی مافی رییس پارک علم و فن آوری و جمعی از دانشجویان حضور داشتند بسترهای استفاده از استارت آپ ها در استان برای ایجاد فضای کسب و کار در بخش های صنعتی برای حاضران تشریح شد.

مصطفی مافی رییس پارک علم و فن آوری امام خمینی قزوین در این همایش گفت: مهمترین دغدغه دانشجویان پیدا کردن شغل پس از پایان تحصیل است و با افزایش تعداد دانشجویان که شاید ناشی از بی برنامگی در ایجاد رشته ها و نحوه جذب دانشجو بوده امروز با جمع زیادی از فارغ التحصیلان مواجهیم که تأمین شغل برای آنها از چالش ها است.

وی اضافه کرد: همچنان یک نگاه سنتی بر جامعه حاکم است و جوانان ما دنبال پشت میز نشینی هستند و فکر نمی کنند که قادرند خودشان کارآفرین باشند.

مافی یادآور شد: معاونت علم و فن آوری ریاست جمهوری برنامه های زیادی را اجرا کرده تا این نگاه تغییر کند و جوانان تحصیل کرده و خوش فکر بتوانند توانمندی های خود را نشان دهند و در این راستا شاهد نوآوری و فن آوری نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت فعالیت استارت آپ ها در قزوین بخوبی مهیا شده است

زیرساخت فعالیت استارت آپ ها در قزوین بخوبی مهیا شده است