مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 18:352020-02-16اقتصادي

اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات بارندگی شدید و سیل دی ماه 98


در جلسه هیات وزیران به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، دستگاه های مسئول گزارشی از اقدامات انجام شده و نحوه مدیریت برای امدادرسانی در بارش بی سابقه برف در استان گیلان ارائه دادند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ بر این اساس درحال حاضر برق همه 250 هزار مشترک برق که به علت بارش بی سابقه برف قطع شده بود، وصل و آب مصرفی همه مشترکین تأمین و وصل شده است.

ضمن اینکه خوشبختانه از قطع گاز مصرفی مشترکین پیشگیری شده بود.

همچنین با توجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی، سازمان راهداری و سایر دستگاه های ذیربط درخصوص بارش برف و در راه بودن طوفان و عدم توجه برخی از هموطنان به هشدارهای فوق و فقدان تجهیزات زمستانی، از هموطنان عزیز درخواست شد از این پس به منظور پیشگیری از حوادث، به هشدارهای دستگاه های مسئول توجه کافی صورت گیرد.

دولت از همه مسئولان، دستگاه ها و نیروهای عملیاتی حاضر در صحنه بخاطر اقدام جهادی در مقابله با این بحران تقدیر و تشکر کرد.

اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات بارندگی شدید و سیل دی ماه 1398 هیات وزیران با تخصیص مبلغ یک هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار هزینه ای به منظور جبران خسارت های وارده به بهره برداران بخش کشاورزی ناشی از وقوع بارندگی شدید و سیل دی ماه سال 1398 در سه استان موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات بارندگی شدید و سیل دی ماه 98

اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات بارندگی شدید و سیل دی ماه 98