مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 18:052020-02-16فرهنگي

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در زاهدان پایان یافت


معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر به عنوان مهمترین رویداد موسیقی کشور به حساب می آید.

نصیر احمد ملازهی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان مقرر شد هزینه برگزاری افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر صرف کمک به سیل زدگان این استان شود.

وی بیان کرد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر علاوه بر تهران در هشت استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 30 بهمن، شب موسیقی این استان در تهران است که درآمد حاصل از فروش بلیط این مراسم به مردم سیلزده جنوب این منطقه اهدا خواهد شد.

دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر در این دوره نگاه ویژه ای به استان ها و شهرستان های مختلف کشور بویژه سیستان و بلوچستان داشته است.

محمود نبی زاده بیان کرد: 10 گروه از تاریخ 24 بهمن در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان به اجرا موسیقی پرداختند و استقبال خوبی در این مدت شد.

وی ادامه داد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی در سیستان و بلوچستان همگام با تهران به شرط قبول برگزاری این مراسم توسط گروه های بومی این استان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در زاهدان پایان یافت

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در زاهدان پایان یافت