مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 17:162020-02-16حوادث

متخلفان شکار در نقده دستگیر شدند


اکبر محمدیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در بازدید از تالاب های این شهرستان و در حین گشت زنی متوجه حضور چهار شکارچی متخلف در زیستگاه های اطراف تالاب سولدوز و اقدام به دستگیری آنها می کنند.

وی اظهار داشت: از متخلفان چهار قبضه اسلحه شکاری به همراه تعدادی فشنگ و ادوات شکار و لاشه 2 قطعه فلامینگو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مقامات قضایی ارجاع داده شد.

وی بیان کرد: با توجه به زمان اتمام پروانه های شکار صادر شده از سوی اداره حفاظت محیط زیست با هرگونه تخلف شکار در منطقه طبق ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد خواهد شد.

محمدیان گفت: نقده با برخورداری از 12 تالاب فصلی و نیمفصلی و پنج تالاب دائمی، بستر مناسبی برای مهاجرت پرندگان آبزی و کنارآبزی محسوب می شود.

وی بیان کرد: بیش از 10 هزار قطعه پرنده بومی و مهاجر همه ساله به تالاب های نقده مهاجرت می کنند و این روند از 6 ماهه دوم سال تا فروردین ماه سال بعد ادامه می یابد.

بیش از 50 نوع پرنده آبزی و کنارآبزی در تالاب های نقده مشاهده شده است که از مهمترین گونه های موجود می توان به اردک های تاج دار، اردک سرحنایی، اردک سرسبز، اردک سرسفید، اردک مرمری انواع حواصیل های سفید، ارغوانی، خاکستری، انواع کاکایی ها، مرغابی، فلامینگو، قو، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان شکار در نقده دستگیر شدند

متخلفان شکار در نقده دستگیر شدند