مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 16:552020-02-16بين الملل

پیشروی های برق آسای ارتش سوریه در شمال غرب حلب/ 95 منطقه فتح شد


ارتش سوریه با فرار تروریست ها بر مناطق جدیدی در حومه شمالی و شمال غربی حلب مسلط شد تا شمار مناطق فتح شده در حومه حلب به 95 منطقه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گروه دیده بان حقوق بشر سوری که مقر آن در لندن قرار دارد از پیشروی های سریع نیروهای ارتش سوریه در حومه شمالی و شمال غربی حلب خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه پس از فرار تروریست ها بر مناطق حیان، بیانون، تل مصیبین، بابیص، معاره الارتیق، بشطره، جمعی الهادی و برخی مناطق دیر و نیز حی جمعیه الزهراء در غرب حلب مسلط شد.

ارتش سوریه طی ساعات گذشته بر الشویحنه، تل الشویحنه و کفرداعل مسلط شده است.

گروه دیده بان حقوق بشر سوری اعلام کرد که با این پیشروی ها فقط چند منطقه شامل کفرحمزه، حریتان و عندان بیشتر نمانده است تا شهر حلب کاملاً امن شود.

ارتش سوریه تاکنون و طی ساعات و روزهای گذشته بر 95 منطقه در حومه جنوبی و غربی حلب شامل؛ خان طومان، انبارهای خان طومان، الخالدیه، رجم، تپه های حزمر، خربه خرص، تل الزیتون، الراشدین پنج، معراتا، زمار، جزرایا، عثمانیه کبیره، طلافح، تل تباریز، محارم، خواری، القلعجیه، خلصه، زیتان، برنه، الحویر، أبد، اعجاز، الشیخ احمد، تل کراتین، مزرعه الظاهریه، العاصریه، مکحله، رسم الورد، ام عتبه، جب الکاس، رسم العیس و رسم صهریج بانص، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی های برق آسای ارتش سوریه در شمال غرب حلب/ 95 منطقه فتح شد

پیشروی های برق آسای ارتش سوریه در شمال غرب حلب/ 95 منطقه فتح شد