مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 16:502020-02-16سياسي

افتتاح دو واحد فرهنگی در دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) شهرری


نمازخانه خواهران و کانون های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با حضور حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

- سعید قاضی مغربی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این مراسم که عصر امروز برگزار شد با تبریک سالروز ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه الگویی برای همه مادران و زنان در زمینه های مختلف زندگی، کار و ولایت مداری است به طوری که خداوند در قرآن کریم و در شأن ایشان سوره کوثر را نازل کرد و امروز شاهدیم که اولاد پاکشان همچون جواهری در دنیا می درخشند.

وی در ادامه عنوان کرد: این واحد دانشگاهی با رویکرد فرهنگی خود و برگزاری همایش و مراسم های مختلف هم چون همایش زن در اینه انقلاب اسلامی که 30 بهمن ماه برگزار می شود درصدد نشان دادن جایگاه زن در پایه گذاری جمهوری اسلامی ایران است.

رییس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با اشاره به سند راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی که برای افق 1404 ترسیم شده است، خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی با رویکرد فرهنگی خود و تحولات بسیار و تشکیل جلسات منظم کارگروه آراستگی، حجاب و عفاف و جلسات شورای فرهنگی سعی دارد تا بیشترین خدمت را به دانشجو داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو واحد فرهنگی در دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) شهرری

افتتاح دو واحد فرهنگی در دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) شهرری