مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 16:152020-02-16سياسي

سردار سلیمانی، نهضت مبارزه با آمریکا را سرداری کرد


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که سردار سلیمانی، نهضت مبارزه با آمریکا را سرداری کرد، گفت: امروز باید فصلی از تاریخ را به سردار سلیمانی اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری عصر امروز در مراسم افتتاح 80 واحد مسکونی ارتش در منطقه سروستان شهرضا اظهار داشت: فرماندهی در نیروی زمینی بر سه پایه ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است و تا امروز تمام تلاش مان این بوده است که بر این اصول پایبند باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که ولایت بالاترین نعمت است و باید بهترین شکرها را برای این نعمت داشته باشیم، افزود: امروز توفیق پیدا کردم در منطقه خوشنام و معطر به عطر شهیدان همت و مرادی حضور پیدا کنم و شاهد به منصه ظهور رسیدن بخشی از ولایت مداری هم رزمانم باشم.

وی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری درخصوص بهبود وضعیت معیشتی و منزلت اجتماعی کارکنان نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: پررنگ ترین انتظار و خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتقای معیشت کارکنان بوده است.

حیدری با اشاره به کلنگ زنی 240 واحد مسکونی در فاز 3 سروستان گفت: در مدت یکسال باید این پروژه تحویل کارکنان داده شود، در تمام پروژه ها که کلنگ زنی می کنیم، یکسال وقت می دهیم تا در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی، نهضت مبارزه با آمریکا را سرداری کرد

سردار سلیمانی، نهضت مبارزه با آمریکا را سرداری کرد