مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-16فناوري

طراحی پلتفرم اختصاصی کسب وکار توسط شرکت نرم افزاری نوژن


پلتفرم کسب وکار عبارتی متداول در جامعه کسب وکار امروز است.

چه کسب وکاری یک پلتفرم است و چه پلتفرمی در تعریف یک کسب و کار می گنجد؟ - پلتفرم کسب وکار عبارتی متداول در جامعه کسب وکار امروز است.

چه کسب وکاری یک پلتفرم است و چه پلتفرمی در تعریف یک کسب و کار می گنجد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام نوژن، موضوع مطرح در این مطلب، بررسی چالش های طراحی یک پلتفرم اختصاصی برای کسب وکار است.

اوضاع اقتصادی ناهمگون، سرعت بالای ورود رقبا به بازار و اهمیت حفظ تماس با کاربران در حین جذب مشتریان جدید از مهم ترین موارد پیش روی کسب وکارهای سنتی هستند.

به همین دلیل ورود به دنیای دیجیتال و آنلاین شدن برای شرکت ها و کسب وکارهای کوچک و بزرگ، نیازمند برنامه ای سیستماتیک و هدفمند است.

سازمان ها با ایجاد تعامل بین ذی نفعان داخلی و خارجی سازمان، منابع خود را قابل دسترسی و اشتراک بین اجزا / اعضای درگیر در فرایندهای کسب وکار گذاشته و زیربنای یک پلتفرم کسب وکار اصولی را می سازند.

پلتفرم، چارچوبی برای پیاده سازی سیستم های تحلیل دیتا، استفاده از امکانات کلان داده Big Data، مدل سازی، آنالیز رفتار مشتری، پیاده سازی عوامل پیشنهاددهنده Recommendation Agent و اتوماسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی پلتفرم اختصاصی کسب وکار توسط شرکت نرم افزاری نوژن

طراحی پلتفرم اختصاصی کسب وکار توسط شرکت نرم افزاری نوژن