مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-16دانش

همایش«به سوی رتبه شدن» در جمع دانش آموزان بافق برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، همایش آموزشی به سوی رتبه شدن با حضور جمعی از دانش آموزان بافقی که خود را برای کنکور 99 آماده می کنند به میزبانی دانشگاه آزاد بافق و با هدف رفع اشکال مطالعاتی و چگونگی کسب رتبه در کنکور برگزار شد.

در این همایش بهروز ساربانی از مشاوران تحصیلی و رتبه ساز کنکور کشور با طرح این سوال که چگونه می توان از نفرات برتر کنکور شد؛ عوامل تأثیرگذار در مطالعه صحیح و راهکارهای کسب رتبه برتر در بهترین دانشگاه ها و بهترین رشته ها را بیان کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ارائه روش مطالعه صحیح گفت: ایام نوروز با توجه به تعطیلی مدارس بهترین فرصت برای یک برنامه ریزی خوب برای دانش آموزان متقاضی کنکور است.

این مشاور رتبه ساز کنکور تصریح کرد: دانش آموزان یزدی استعداد لازم برای کسب بهترین رتبه های کنکور و قبولی در رشته های مورد علاقه در بهترین دانشگاه ها را با توجه به سوابق سال های گذشته در کنکور دارند که باید این آمادگی ها تقویت شود.

ساربانی با تأکید بر استعدادیابی دانش آموزان برای ورود به رشته های مورد علاقه در بهترین دانشگاه ها، برخی مشکلات یادگیری صحیح دانش آموزان و بررسی روش های درست و کاربردی را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش«به سوی رتبه شدن» در جمع دانش آموزان بافق برگزار شد

همایش«به سوی رتبه شدن» در جمع دانش آموزان بافق برگزار شد