مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-16دانش

سرآمدان علمی از 30 دانشگاه کشور انتخاب شدند


در چهارمین دوره انتخاب سرآمدان علمی، بیش از 70 سرآمد علمی توسط فدراسیون سرآمدان علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 30 دانشگاه کشور انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 30 دانشگاه و مرکز علمی که سرآمدان علمی کشور در آنها حضور دارند در 13 استان کشور واقع شده اند.

از 76 سرآمد علمی انتخاب شده، تعداد 50 نفر از دانشگاه‍ های استان تهران انتخاب شده اند.

76 سرآمد علمی در سال 98 از بین 1350 محقق و پژوهشگر برجسته ای انتخاب شده اند که بر اساس آیین نامه مصوب، مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

یکی از معیارهای مهم در انتخاب سرآمدان علمی توسط فدراسیون سرآمدان علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ارزیابی مقالات محققان در بازه زمانی سال های 2016 تا 2018 در نشریات معتبر علمی بین المللی بوده است.

لیست این نشریات در وبسایت سرآمدان علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موجود است و محققانی که در این بازه زمانی در این نشریات و با وابستگی به یکی از مراکز علمی داخلی مقاله ای به چاپ رسانیده باشند، مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

مراکز علمی دارای بالاترین سرآمد علمی در بین مراکز علمی کشور دانشگاه صنعتی شریف با 13 نفر دارای بیشترین تعداد سرآمد علمی منتخب در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرآمدان علمی از 30 دانشگاه کشور انتخاب شدند

سرآمدان علمی از 30 دانشگاه کشور انتخاب شدند