مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-16دانش

جشنواره ایده ها و فناوری های فرهنگی دانشگاه آزاد برگزار می شود


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ دستورالعمل و آغاز فرآیند نخستین جشنواره ایده ها و فناوری های خلاقانه فرهنگی این دانشگاه با عنوان «موج» خبر داد.

- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ دستورالعمل و آغاز فرآیند نخستین جشنواره ایده ها و فناوری های خلاقانه فرهنگی این دانشگاه با عنوان موج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رونق تولید که به عنوان شعار محوری سال جاری انتخاب شده و همچنین تأکید رییس هیأت مؤسس و هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت های فرهنگی فاخر و اثرگذار در اولویت برنامه های معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هزاران نفر از دانشجویان این دانشگاه به عنوان سرمایه های معنوی در سراسر کشور دارای نبوغ فکری ارزشمند و درخشان هستند، خاطرنشان کرد: در صورت سوق این استعدادها به سوی ارائه ایده های برتر و تولید فناوری های فرهنگی و دینی، گنجینه ارزشمند و سرمایه ای اجتماعی و حتی اقتصادی برای آن عزیزان و دانشگاه فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ایده ها و فناوری های فرهنگی دانشگاه آزاد برگزار می شود

جشنواره ایده ها و فناوری های فرهنگی دانشگاه آزاد برگزار می شود