مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-16اقتصادي

همکاری وزارت نفت با 4 پارک فناوری در راستای مزیت های هر استان


در حاشیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان صنعت نفت، وزارت نفت چهار تفاهم نامه همکاری را با چهار پارک علم و فناوری در راستای مزیت های نسبی هر استان منعقد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه با حضور مهندس زنگنه وزیر نفت، دکتر غلامی وزیر علوم و معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت چهار تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

این تفاهم نامه ها با شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان، پارک علم و فناوری فارس، پارک علم و فناوری خراسان رضوی و پارک فناوری خوزستان بوده است.

این تفاهم نامه های همکاری مشترک در راستای ایجاد و توسعه فناوری های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه ها، بهره گیری هر چه بهتر از پتانسیل ها و توانمندی های علمی این مراکز در جهت دستیابی به فناوری های حوزه نفت، گاز، بالایش و پتروشیمی و تجاری سازی آنها برای رفع نیازهای این صنعت بوده است.

ایجاد و توسعه بستر نوآوری و فناوری جهت شتاب دهی به روند دستیابی به فناوری های مدنظر صنعت نفت با حمایت از شرکت های فناور، ایجاد و توسعه شبکه همکاری فناورانه در راستای هم افزایی صنعت نفت، توسعه تسهیل و تسریع معاملات فناوری با ایجاد بسترهای لازم جهت عرضه و تقاضا، ایجاد سازوکار مناسب جهت ارجاع نیازهای فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری وزارت نفت با 4 پارک فناوری در راستای مزیت های هر استان

همکاری وزارت نفت با 4 پارک فناوری در راستای مزیت های هر استان