مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-13اجتماعي

50درصد راه های روستای گیلان مسدود است بازگشایی کامل تا 2روز دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اوسط اکبری مقدم شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی از عصر روز یکشنبه شاهد بارش شدید برف در مناطق غربی و روز دوشنبه در مناطق شرقی و مرکزی استان بودیم.

وی با بیان اینکه بارش ها سبب بروز مشکلاتی در حوزه راه های ارتباطی، روستایی و قطعی در بخش برق و آب شد، افزود: وسعت برف در گیلان به 14 هزار کیلومتر مربع رسید.

معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه بیشترین مشکل استان گیلان در این بازه زمانی ورود 36 هزار خودرو به استان و مسدود شدن مسیر امامزاده هاشم به سنگر و سراوان به فومن بود، گفت: با تلاش نیروهای راهداری گیلان و استان های همجوار موفق شدیم ظهر روز گذشته این مسیر را بازگشایی و خودروهایی گرفتار در این مسیر و رها سازی کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموع 50 درصد راه های روستای استان گیلان بر اثر بارش برف مسدود است، ادامه داد: 250 هزار خانوار در این مدت و بر اثر بارش برف دچار قطعی برق شدند که بر اساس اقدامات انجام شده و حضور اکیپ هایی از استان های همجوار این میزان به 50 هزار خانوار کاهش یافته بود که امیدواریم تا پایان وقت امروز به عدد 30 هزار برسد.

اکبری مقدم با اشاره به قطع بیش از 44 هزار انشعاب آب روستایی، گفت: تلاش های نیروها ادامه دارد و امیدواریم این میزان به 30 هزار کاهش یابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50درصد راه های روستای گیلان مسدود است بازگشایی کامل تا 2روز دیگر

50درصد راه های روستای گیلان مسدود است بازگشایی کامل تا 2روز دیگر