مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 16:552020-02-13فرهنگي

چهارمین دوره «اکسپو هنری تبریز» آغاز به کار کرد


امروز پنجشنبه 24 بهمن ماه، چهارمین دوره فروش آثار هنری(آرت اکسپو تبریز) به صورت ملی با حضور هنرمندان ایرانی در هتل لاله پارک تبریز افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امروز پنجشنبه 24 بهمن ماه، چهارمین دوره فروش آثار هنری(آرت اکسپو تبریز) به صورت ملی با حضور هنرمندان ایرانی در هتل لاله پارک تبریز افتتاح شد.

مدیر اجرایی آرت اکسپو تبریز در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: در این دوره حدود 231 اثر هنری از 142 هنرمند ایرانی سراسر کشور در پنج رشته نقاشی، عکس، مجسمه، خوشنویسی و خط نقاشی در معرض نمایش و فروش قرار می گیرد.

محمد محمودی با بیان این که اکسپو تبریز مسیر رو به رشدی را از نظر کیفیت آثار و هنرمندان، پیموده است، اظهار کرد: در این دوره، 9 گالری تبریز نیز حضور و مشارکت دارند.

وی متذکر شد: امیدواریم اکسپوی هنری تبریز در مسیر رشد حرکت کرده و در دوره های بعدی با ارتقا کیفیت آثار هنری بتوانیم هنرمندان برجسته بسیاری را جذب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با قدردانی از مجموعه لاله پارک و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای حمایت از برگزاری اکسپو هنری تبریز، گفت: امیدواریم در دوره های بعدی شاهد اکسپو هنری عالی، بهتر و با برنامه منسجم تر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره «اکسپو هنری تبریز» آغاز به کار کرد

چهارمین دوره «اکسپو هنری تبریز» آغاز به کار کرد