مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-10سياسي

برگزاری شب شعر حماسه آفرینان انقلاب در بهاباد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد از برگزاری شب شعر حماسه آفرینان انقلاب با حضور شاعران بهابادی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، محمدمهدی اسماعیل زاده بهابادی در حاشیه برگزاری مراسم شب شعر حماسه آفرینان انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیرحسین قربانی برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: شاعران بهابادی در این مراسم اشعار سروده شده خود را در وصف انقلاب اسلامی و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی قرائت نمودند .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد بابیان اینکه شعر و شاعری یک مسئله مهم جامعه شناختی است، افزود: امروزه شعر اولین پیوند هر مسئله اجتماعی است که ارتباط خود را باظرافت خاص برقرار می کند.

این مراسم فرهنگی با حضور شاعران، هنرمندان و جمعی از مسئولان شهرستان بهاباد و با همکاری و مشارکت اداره کتابخانه های عمومی و بسیج هنرمندان بهاباد  در مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی برگزار شد.

انتهای پیام/3404


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب شعر حماسه آفرینان انقلاب در بهاباد

برگزاری شب شعر حماسه آفرینان انقلاب در بهاباد