مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-10فرهنگي

اعضای جدید شورای شعر و موسیقی آذربایجان شرقی معرفی شدند


اعضای شورای شعر و موسیقی آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشخص و معرفی شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اعضای شورای شعر و موسیقی آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشخص و معرفی شدند.

در نشست انتخاب اعضای این شورا، حسین رسولی ، جواد شیروانی ، اشرف یوسفی ، حسن جداری و مهداد کرباسی در حوزه ی موسیقی و مختار صدرمحمدی و ایوب شهبازی در حوزه ی شعر به عنوان اعضای شورای شعر و موسیقی استان معرفی شدند.

اعضای یاد شده با توجه به دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تاسیس شورای شعر و موسیقی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشخص شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بررسی و ارزیابی محتوایی اشعار، ابزار و آلات و فرم اجرای موسیقی، حمایت از تولیدات موسیقی بومی و محلی، کمک به اعضای شورای فنی نظارت بر موسیقی استان، کمک به انجمن موسیقی استان و بررسی محتوا و نظارت بر کیفیت اجرای عمومی موسیقی در استان را از جمله وظایف این شورا محسوب می شود.

همچنین کیفی سازی موسیقی بومی مهمترین رسالت این شورا بوده و اعضای شورای شعر و موسیقی که از فرهیختگان این حوزه هستند، با نگاه تخصصی، آثاری که ارائه می شوند را مورد بررسی قرار داده و آثار باکیفیت و نیز منطبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای جدید شورای شعر و موسیقی آذربایجان شرقی معرفی شدند

اعضای جدید شورای شعر و موسیقی آذربایجان شرقی معرفی شدند