مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 21:552020-02-08سياسي

البرز میزبان مسابقه کشوری شعر سردار دل ها شد


ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان البرز به مناسبت چهلم حاج قاسم سلیمانی همزمان با 22 بهمن اقدام به برگزاری مسابقه شعر سردار دل ها کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد زارع مسؤول روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان البرز از برگزاری مسابقه کشوری شعر سردار دل ها به مناسبت چهلم حاج قاسم سلیمانی همزمان با 22 بهمن خبر داد.

زارع در ادامه افزود: زنده نگه داشتن یاد شهید حاج قاسم سلیمانی کمتر از شهادت نیست و تک تک جوانان ایرانی باید بدانند اگر میخواهند برای همیشه کشورمان سربلند باشد باید یاد شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه دارند.

وی اظهار داشت: یکی از عللی که می تواند دست دشمنان را در ایجاد توطئه علیه نظام و جمهوری اسلامی ایران ببندد و ترس آنها را چندین برابر کند، فراگیر شدن تفکر سردار سلیمانی است.

  این مقام مسؤول در خصوص محورهای برگزاری مسابقه خاطر نشان کرد: از شاعران و هنرمندان دعوت می شود تا با ارسال اشعار و دل نوشته های خود با محوریت سردار حاج قاسم سلیمانی، مقاومت، امنیت، ایثار و شهادت، دفاع مقدس و مدافعان حرم در مسابقه کشوری سردار دل ها حضور به هم رسانند.

زارع تصریح کرد: هنرمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه کنگره به آدرس danial7699@ در فضای مجازی و یا به آدرس دبیرخانه واقع در کرج، چهارراه طالقانی، پارکینگ طبقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان مسابقه کشوری شعر سردار دل ها شد

البرز میزبان مسابقه کشوری شعر سردار دل ها شد