مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-08سياسي

برگزاری هشتمین دوره شعر جوان انقلاب با حضور هزارمتقاضی


مدیر دفتر مؤسسه شهرستان ادب از حضور بیش از 1000 متقاضی شرکت در هشتمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی «آفتابگردان ها» خبر داد.

- مدیر دفتر مؤسسه شهرستان ادب از حضور بیش از 1000 متقاضی شرکت در هشتمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی آفتابگردان ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری تشریح برنامه های هشتمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی امروز شنبه 19 بهمن با حضور علی محمد مؤدب مدیر مؤسسه شهرستان ادب، محمدمهدی سیار مدیر دفتر پژوهش و هنر این مؤسسه، میلاد عرفان پور مدیر دفتر شعر و علی داوودی شاعر و کارشناس فرهنگی این مؤسسه برگزار شد.

عرفان پور در این نشست خبری توضیحاتی درباره این دوره های آموزشی ارائه داد و گفت: دوره آموزشی آفتابگردان ها با هدف شناسایی و تربیت نسل نو شاعران معاصر ایران ایجاد شد.

ما با برگزاری 7 نوبت این دوره آموزشی، دنبال تربیت نسلی بودیم که در قالب شعر، به بیان گفتمان انقلاب اسلامی، اخلاق و معنویت بپردازند.

مؤسسه شهرستان ادب این اتفاق را زمانی آغاز کرد که بخش آموزش در شعر ایران با خلاء روبرو بود و جریان شعر انقلابی نیز دچار غربت شده بود.

این دوره ها توانست نسل جدیدی را طی سال های گذشته وارد جریان شعر کشور کند که هر کدام از آنها در نقاط مختلف ایران، اتفاقی تازه را رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین دوره شعر جوان انقلاب با حضور هزارمتقاضی

برگزاری هشتمین دوره شعر جوان انقلاب با حضور هزارمتقاضی