مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:172020-01-29پزشكي

مورد مشکوک به «کرونا» در آذربایجان غربی گزارش نشده است


ایرج بدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود ویروس این بیماری همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: مردم نگران این بیماری در آذربایجان غربی نباشند زیرا احتمال بروز آن با انجام اقدامات پیشگیرانه و همچنین رعایت بهداشت فردی بسیار کم است.

وی بیان کرد: مهمترین اقدام در راستای کاهش نگرانی مردم در این خصوص، رعایت نکات بهداشتی، خودمراقبتی و انجام اقدامات کنترلی و پیشگیرانه شامل رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی از قبیل شستشوی منظم و صحیح دست هاست.

مدیر گروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: تشکیل جلسات آموزشی برای کارکنان پایانه های مرزی، تشدید غربالگری شامل تب سنجی و اجرای نظام مراقبت سندرمیک به ویژه در بین مسافران ورودی که در 14 روز اخیر سابقه سفر به کشور چین داشته اند، نیز در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی نیز از بررسی وضعیت جسمانی مسافران ورودی به این فرودگاه طی روزهای اخیر و تا فروکش کردن موضوع بیماری کرونا خبر داده است.

ویروس کرونا هنوز در ایران مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مشکوک به «کرونا» در آذربایجان غربی گزارش نشده است

مورد مشکوک به «کرونا» در آذربایجان غربی گزارش نشده است