مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:172020-01-29سياسي

تجمع عزاداران فاطمی در شهرری برگزار شد


اجتماع عظیم هیات های مذهبی شهرستان ری همزمان با نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان و مداحی مداحان اهل بیت(ع) ادامه پیدا کرد.

ارادتمندان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) به ویژه بی بی دو عالم حضرت صدیقه زهرا(س) با ایجاد دسته جات عزاداری و برافراشتن پرچم و بیرق های سیاه ارادت خود را به دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) ابراز کردند.

حضور هیات و دسته جات عزاداری در مراسم بزرگداشت شهادت حضرت زهرا(س) به حدی بود که تمامی خیابان های منتهی به بقعه شیخ صدوق(ع) بسته شده بود.

حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان استاد اخلاق، مفسر و مترجم قرآن کریم در این برنامه معنوی به بیان صفات و ویژگی زندگی پربار صدیقه زهرا(س) پرداخت و وجود این گونه شخصیت های معنوی را الگوی خوبی برای خانواده ها و به ویژه بانوان عنوان کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در حاشیه این مراسم معنوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجتماع بزرگ هیات مذهبی شهرستان ری در بقعه شیخ صدوق(ع) به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از سال گذشته آغاز شده و امسال با شاهد حضور پرشمار عاشقان اهل بیت(ع) هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع عزاداران فاطمی در شهرری برگزار شد

تجمع عزاداران فاطمی در شهرری برگزار شد