مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-29سياسي

پیکر مطهر 167 شهید تازه تفحص شده امروز وارد کشور می شود


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر 167 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از طریق خرمشهر وارد کشور می شوند.

- بوشهر - فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر 167 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از طریق خرمشهر وارد کشور می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد باقرزاده ظهر چهارشنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در روستای کوری حیاتی شهرستان جم اظهار داشت: امروز در شهرستان جم شاهد خاکسپاری دو شهید گمنام با حضور گسترده مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر و شهرستان جم همواره پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند خاطرنشان کرد: این شهرستان شهدای بسیار زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: با توجه به نوری که شهدا به این منطقه تابانده اند از مسئولان شهرستان جم می خواهیم که نام کوری حیاتی به نوری حیاتی تغییر کند.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی شکست نخوردیم و حتی پرچم ایران در خاک عراق به اهتزاز درآمد، شکست موقعی اتفاق می افتد که میل و رغبت به جنگ با دشمن از دست برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر 167 شهید تازه تفحص شده امروز وارد کشور می شود

پیکر مطهر 167 شهید تازه تفحص شده امروز وارد کشور می شود