مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-29اقتصادي

اشتغال 1200 مددجوی کمیته امداد در بنگاه های اقتصادی


طی 4 سال اخیر هزار و 200 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراکز کاریابی و بنگاه های اقتصادی صاحب شغل شده اند.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، همایش توسعه اشتغال و کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار با حضور مسئولان و بیش از 150 کارفرمای برتر با مشارکت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و مؤسسه خیریه عترت بوتراب در یاسوج برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در این همایش بابیان اینکه از ابتدای آغاز برنامه کاریابی در سال 95 کمیته امداد تاکنون با بیش از 500 کارفرما تعامل برقرار کرده گفت: این تعامل موجب به کارگیری هزار و 200 مددجوی این نهاد در مراکز کاریابی و شرکت ها شده است.

قباد مبشری به بسته های تشویقی کمیته امداد برای مددجویان زیر پوشش اشاره و بیان کرد: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کارگر جذب شده به مدت سه سال و نیم و پرداخت حق الزحمه کارفرمایان از جمله این مشوق ها است.

آقای مبشری پرداخت تسهیلات کارفرمایی به ازای هر مددجو را 50 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ تا سقف 500 میلیون تومان به ازای 10 نفر قابل پرداخت است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 700 خانوار از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت 1310 نفر زیر پوشش موسسه خیریه عترت بوتراب هستند و از خدمات متفاوت این مؤسسه در طول سال بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 1200 مددجوی کمیته امداد در بنگاه های اقتصادی

اشتغال 1200 مددجوی کمیته امداد در بنگاه های اقتصادی