مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-29سياسي

توازن در زندگی، تأکید حضرت زهرا (س) برای بشریت


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: الگویی که حضرت زهرا (س) برای تمام بانوان و مردان ایجاد کردند نشان می دهد می توان توازن را در زندگی مورد توجه قرار داد یعنی هم همسر و فرزند و مادر خوبی بود و هم نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی توجه و مشارکت داشت.

- ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: الگویی که حضرت زهرا (س) برای تمام بانوان و مردان ایجاد کردند نشان می دهد می توان توازن را در زندگی مورد توجه قرار داد یعنی هم همسر و فرزند و مادر خوبی بود و هم نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی توجه و مشارکت داشت.

مریم بیدخام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: انسان به دلیل فطرت پاک و گرایش به کمال طلبی همواره تلاش می کند از بهترین ها در حوزه های مختلف از جمله مسائل دینی و معنوی الگو بگیرد و بهترین شیوه رفتاری را مورد توجه قرار دهد؛ این موضوع در ذات و فطرت او قرار دارد.

وی افزود: الگو گرفتن از انسان های موفق از جمله اهل بیت امری مبرهن است تا مثل آن ها رفتار کنیم، این امر در عصر جدید نیز حاکم است و هر چقدر سبک زندگی مطابق با مباحث روز علمی پیشرفت کند و زندگی مدرنیته شود باز هم ارزش ها و فضایل اخلاقی مطابق با فطرت آدمی تغییر نمی کند و چیزی جای فضایل اخلاقی را نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توازن در زندگی، تأکید حضرت زهرا (س) برای بشریت

توازن در زندگی، تأکید حضرت زهرا (س) برای بشریت