مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-29بين الملل

جنبش حق بحرین: مقاومت در برابر توطئه «معامله قرن» ضروری است


جنبش معارض بحرینی «الحریات و الدیمقراطیه»(حق) در واکنش به رونمایی طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن»، بر مقاومت به هر شیوه مشروع برای به شکست کشاندن این توطئه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حق بحرین اعلام طرح معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را محکوم کرد.

در بیانیه این جنبش آمده است: درود به ملت فلسطین و گروه های مقاومت که نوک پیکان به شکست کشاندن این معامله، تقویت مقاومت و تمامی اشکال به شکست کشاندن این معامله هستند .

طبق گزارش شبکه المنار ، جنبش حق ضمن محکوم کردن این معامله افزود که هدف از آن حذف آرمان فلسطین و نابودی مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی است و لذا بر امت عربی و اسلامی واجب است که در برابر این توطئه ایستادگی کرده و با استفاده از هر روش مشروع آن را به شکست بکشانند.

جنبش مذکور در بیانیه خود آورده است که این معامله تأثیرات زیادی بر آینده نزاع با دشمن صهیونیستی خواهد داشت.

در بیانیه این جنبش همچنین آمده است که خیانت برخی کشورهای عربی در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از جمله حاکمان غیرقانونی عربستان، امارات و بحرین به حد بی سابقه ای رسیده است و اکنون نقش این کشورها و رژیم های دیکتاتوری آن، نابودی امت و قتل بی گناهان در منطقه و کمک به اجرای جنایت های آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش حق بحرین: مقاومت در برابر توطئه «معامله قرن» ضروری است

جنبش حق بحرین: مقاومت در برابر توطئه «معامله قرن» ضروری است