مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-29سياسي

امام جمعه مشهد: میدانی که حضرت زهرا(س) وارد آن شد، میدان انحراف ستیزی بود


میدانی که حضرت زهرا(س) وارد آن شد، میدان انحراف ستیزی بود و آن حضرت نشان داد که برای یک انسان دین مدار، زندگی مبارزه با بی دینی است.

- امام جمعه مشهد: میدانی که حضرت زهرا(س) وارد آن شد، میدان انحراف ستیزی بود امام جمعه مشهد گفت: میدانی که حضرت زهرا(س) وارد آن شد، میدان انحراف ستیزی بود و آن حضرت نشان داد که برای یک انسان دین مدار، زندگی مبارزه با بی دینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در اجتماع فاطمیون مشهد در حرم منور رضوی اظهار داشت: صدیقه اطهر(س) در برهه ای قهرمان مبارزه با انحراف و کفر است که اگر این مبارزه نبود چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مهمترین مساله این است که ما پیرو سیره زندگانی صدیقه اطهر(س) باشیم، افزود: مجاهده ای که صدیقه اطهر(س) انجام داد، پیروز بود و جبهه اعتراضی در مقابل جریان حکومت انحرافی از خط امامت را شکل داد که این تبدیل به یک خط اصلی در طول تاریخ شد.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه مجاهدت حضرت زهرا(س) با جریان انحرافی، هم وزن مجاهدت حضرت علی(ع) با کفر بود که هر دو حضرت همواره پیروز شدند، افزود: این نقطه اعتراضی از زمان حضرت زهرا سلام الله علیها تا همین الان وجود دارد که با انحرافات در دین و ولایت مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشهد: میدانی که حضرت زهرا(س) وارد آن شد، میدان انحراف ستیزی بود

امام جمعه مشهد: میدانی که حضرت زهرا(س) وارد آن شد، میدان انحراف ستیزی بود