مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-29سياسي

سردار شهید سلیمانی نماد سیره فاطمی است


آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در مراسم مقتل خوانی و در جمع اجتماع عظیم فاطمیون در حرم مطهر رضوی افزود: زندگی افراد بزرگ و دیندار، زندگی در ستیز و زندگی همراه با جنگ و نبرد با کفر می باشد، همچنانکه سردار سلیمانی با تاسی به سیره فاطمی علیه کفر و انحراف مبارزه کرد تا به شهادت رسید.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) قهرمان میدان کفر ستیزی و مبارزه با انحراف از اسلام بود و اگر مبارزات و مجاهدت های آن حضرت نبود، امروز از قرآن، دین و اسلام اثری باقی نمی ماند.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در مبارزه با انحراف از رهبری و مبارزه با کجروی از اسلام به شهادت رسید و جان خود و فرزند 6 ماهه اش را فدا کرد.

امام جمعه مشهد افزود: به همین دلیل مجاهدات بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه (س) هم وزن تمام مجاهدات و مبارزات حضرت امیرالمومنان علی (ع) قرار گرفته است.

در این مراسم مقتل خوانی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اجتماع عظیم فاطمیون و عزاداران در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

عزاداران فاطمی از صبح امروز در عرصه میدان شهدای مشهد گردهم آمده و در قالب اجتماع بزرگ برای عرض تسلیت سالروز شهادت زهرای مرضیه حضرت فاطمه زهرا (س) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید سلیمانی نماد سیره فاطمی است

سردار شهید سلیمانی نماد سیره فاطمی است