مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:072020-01-29سياسي

مردم آذربایجان غربی سوگوار شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در آیین های معنوی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) که از ابتدای هفته جاری آغاز شده بود و امروز، چهارشنبه به اوج خود رسید، علاقه مندان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در دسته های سینه زنی در جای جای استان به عزاداری پرداخته و بر سر و سینه زدند.

هیات های عزاداری در شهرهای مختلف استان نیز با برگزاری مراسم متعدد به نوحه خوانی پرداخته و سخنرانان مذهبی، فضایل بی شمار این بانوی بزرگوار را بیان کردند.

مراسم متعددی نیز به همین مناسبت در امام زادگان و بقاع متبرکه استان به ویژه امام زاده های ارومیه برگزار و با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد.

به همین مناسبت مردم ارومیه نیز از صبح امروز تا ظهر در مسیر خیابان های اصلی شهر به ویژه خیابان امام (ره) تا میدان ولایت فقیه با سینه زنی و نوحه خوانی یاد این بانوی بزرگوار را گرامی داشتند.

تسلیت به همشهریان در شبکه های مجازی با فیلم و صوت و متن های ادبی از جمله دیگر جلوه های عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ سالروز شهادت حضرت فاطمه مرضیه (س) بود.

همچنین امروز، تئاتر تعزیه دمی در بازار هیزم فروشان در راستای تبیین مظلومیت حضرت زهرا (س) و خاندان عصمت و طهارت در ارومیه به روی صحنه رفت و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آذربایجان غربی سوگوار شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س)

مردم آذربایجان غربی سوگوار شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س)