مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-29دانش

فرصت حضور جوانان در دانشگاه ها باید بیش از گذشته فراهم شود


رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه اعضای هیئت علمی عامل توسعه علمی کشور هستند، گفت: فرصت حضور جوانان در دانشگاه ها با توجه به نیاز کشور، - باید بیش از گذشته فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، نشست دبیران هیئت های اجرایی جذب دانشگاه های منطقه 9 کشور با حضور محمدرضا رضوان طلب، رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام رضوان طلب، با بیان اینکه اعضای هیئت علمی عامل توسعه علمی کشور هستند، گفت: فرصت حضور جوانان در دانشگاه ها با توجه به نیاز کشور، باید بیش از گذشته فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه اعلام نیازها و جذب اعضای هیئت علمی باید واقعی و بر مبنای نیاز باشد، تصریح کرد: برخی از اعلام نیازها یا عدم نیازها پیشوانه واقعی ندارند.

رییس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، ادامه داد: فرآیند اعلام نیاز و جذب اعضای هیئت علمی بیشتر در اختیار خود دانشگاه ها است و دخالت هیئت مرکزی در حد رعایت آیین وحدت رویه است.

وی گفت: میانگین توقف پرونده ها در مرکز جذب هیئت علمی این وزارتخانه حدود یک ماه است که زمان قانونی آن 45 روز است و این مدت برای دانشگاه ها 3 ماه در نظر گرفته شده که پرونده ها اغلب بیش از این مدت در دانشگاه ها معطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت حضور جوانان در دانشگاه ها باید بیش از گذشته فراهم شود

فرصت حضور جوانان در دانشگاه ها باید بیش از گذشته فراهم شود