مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-29اجتماعي

گذری بر موقوفات یزد در برنامه زنده شبکه اول سیما


هجدهمین برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» با موضوع موقوفات و بقاع متبرکه استان یزد از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

- ایسنا/یزد هجدهمین برنامه زنده تلویزیونی دستان آسمان با موضوع موقوفات و بقاع متبرکه استان یزد از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

هجدهمین قسمت از مجموعه ی زنده تلویزیونی دستان آسمان با موضوع معرفی امامزادگان، بقاع متبرکه و موقوفات استان یزد به مدت دو روز از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

این دومین برنامه از مجموعه دستان آسمان به میزبانی استان یزد است که قسمت اول آن صبح امروز چهارشنبه نهم بهمن ماه با حضور استاندار یزد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد و نیز دو تن از شاعران و مداحان اهل بیت در امامزاده سید جعفرمحمد(ع) از شبکه یک سیما پخش شد و قسمت بعدی آن نیز فردا پنجشنبه دهم بهمن ماه از ساعت 7:30 با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و چند تن از واقفان و شاعران این استان به روی آنتن می رود.

معرفی ابعاد مختلف سنت حسنه وقف و بیان گوشه ای از آثار و برکات احسان ماندگار وقف از مهم ترین اهداف این مجموعه تلویزیونی است.

مجموعه تلویزیونی دستان آسمان به تهیه کنندگی علی خانی ابیانه ای و کارگردانی مجید فتحی تهیه می شود و شهریار مهدوی و مصطفی محمودی به عنوان مدیر تولید و ناظر پخش این مجموعه تلویزیونی فعالیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذری بر موقوفات یزد در برنامه زنده شبکه اول سیما

گذری بر موقوفات یزد در برنامه زنده شبکه اول سیما