مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:402020-01-29اقتصادي

پایین بودن آمار طلاق در بین مددجویان کمیته امداد قم


قائم مقام کمیته امداد استان قم گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته آمار طلاق در بین مددجویان این نهاد، کمتر از میانگین استان است.

- افشین پایانی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت طلاق در بین مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: با وجود این که مولفه های طلاق در بین مددجویان این نهاد زیاد است و این مددجویان مشکلات زیادی دارند، اما با برنامه ریزی های صورت گرفته آمار طلاق در بین مددجویان کمیته امداد استان قم کمتر از میانگین استان است.

وی ادامه داد: سالیانه از حدود هزار ازدواج در بین مددجویان کمیته امداد استان قم پشتیبانی می کنیم و به دنبال محله محوری در این نهاد هستیم تا مشکلات مددجویان کمیته امداد از طریق مراکز نیکوکاری در محلات با کمک مردم حل شود و نیازی به مراجعه مکرر این مددجویان به خود کمیته امداد نباشد.

قائم مقام کمیته امداد استان قم افزود: هم پوشانی در حوزه حمایت از قشر آسیب پذیر در استان یکی از مشکلات موجود در قم است، برخی از خانواده ها از 10 جا کمک می گیرند، اما گاهی یک خانواده نیازمند از هیچ نهادی کمک دریافت نمی کند.

پایانی فر با اشاره به لزوم هماهنگی بین نهادهای خیریه در استان قم برای کمک به نیازمندان در حوزه ازدواج اظهار کرد: باید سامانه ای در استان برای جلوگیری از هم پوشانی در کمک به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایین بودن آمار طلاق در بین مددجویان کمیته امداد قم

پایین بودن آمار طلاق در بین مددجویان کمیته امداد قم