مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-29سياسي

پیام تسلیت بمناسبت درگذشت پدر شهیدان برزگر


بمناسبت درگذشت حاج اسکندر برزگر پدر شهیدان سرافراز شاپور و علیرضا برزگر, سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

- درگذشت مرحوم مغفور ابو الشهداء حاج اسکندر برزگر پدر ارجمند سرداران شهید دفاع مقدس شاپور برزگر (از فرماندهان لشکر 31 عاشورا )و علیرضا برزگر موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

بی تردید همت و تلاش های منزه و مجاهدانه آن پدر مهربان ،خیراندیش و پیشتاز در خدمت به محرومان و مستمندان که با حیات طیبه اش تحت آموزه ها و تعالیم آسمانی قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) فرزندانی مومن، انقلابی، مجاهد، ولایت مدار و سبز قامتی چون شاپور و علیرضا را برای دفاع از مکتب علوی و فاطمی تربیت کرد، برای همیشه الهام بخش جامعه اسلامی به ویژه مردمان خطه شهیدپرور و افتخارآفرین اردبیل خواهد بود.

اینجانب فقدان آن پدر بزرگوار و خادم الحسین(ع) در تلاقی با ایام پر حزن و اندوه فاطمیه و شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) را تسلیت عرض نموده و از قادر متعال مسئلت دارم روح پاک او را در نعیم مقیم با اولیاء و انبیاء الهی (علیهم السلام) و فرزندان شهیدش محشور و به خانواده معظم و بستگان مکرمش عزت ، سعادت و سکینه قلبی عنایت فرماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت بمناسبت درگذشت پدر شهیدان برزگر

پیام تسلیت بمناسبت درگذشت پدر شهیدان برزگر