مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-29سياسي

مشکلات اقتصادی با مذاکره حل نمی شود/ضرورت ارتباط با کشورهای منطقه


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: تا زمانی که دولتمردان همچنان به دنبال مذاکره مجدد با آمریکا و غرب باشند، مشکلات اقتصادی کشور پابرجا می ماند.

- نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اروپایی ها ثابت کرده اند که کاملاً همسو با مواضع آمریکا و علیه جمهوری اسلامی هستند، گفت: اروپایی ها آنقدر جرأت و جسارت ندارند که برخلاف میل آمریکا اقدامی انجام دهند و به همین دلیل به تعهداتشان در برجام ذره ای عمل نکرده و نمی کنند.

وی با بیان اینکه سرسپردگی اروپا به آمریکا کاملاً روشن و اثبات شده است، ادامه داد: مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان فرمودند که جز آمریکا می توان با دیگر کشورها مذاکره کرد اما نکته مهم دیگر آن است که مسئولان وزارت امور خارجه باید در مذاکرات خود با مقامات کشورها، به نتیجه بخش بودن مذاکرات هم توجه کنند تا سرنوشت برجام که هیچ عایدی برای کشور نداشت، تکرار نشود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت روحانی 6 سال است که کشور را معطل مذاکره با غرب کرده است و از ابتدا استدلال شان آن بود که با مذاکره با غرب مشکلات کشور حل می شود اما نه تنها با مذاکرات مشکلات کشور حل و فصل نشد، بلکه روز به روز سفره مردم کوچک تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی با مذاکره حل نمی شود/ضرورت ارتباط با کشورهای منطقه

مشکلات اقتصادی با مذاکره حل نمی شود/ضرورت ارتباط با کشورهای منطقه