مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:252020-01-29سياسي

دستگاه های اجرایی در ارائه عملکردها قوی تر عمل کنند


مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: مدیران در آستانه ی دهه ی فجر در ارائه گزارش عملکردها بهتر و قوی تر از گدشته عمل کنند.

- آیت قیصربیگی در نشست ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر که با حضور مسئولان استان برگزار شد، خواستار تلاش بیشتر مدیران در حوزه اطلاع رسانی شد و اظهار کرد: آنچه تاکنون بیش از دستاوردهای دولت نمود داشته ضعف سیستم اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی است و مدیران باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند و در ارائه گزارش عملکردها بهتر و قوی تر از گدشته عمل کنند.

قیصربیگی دولت را درگیر در جنگ اقتصادی و روانی با دشمن عنوان کرد و گفت: دولت نماینده مردم و حاکمیت است و امروز در این جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی که دولت در خط مقدم نبرد با دشمن است نباید آن را تنها گذاشت.

وی بر وظیفه خطیر مدیران در تشریح عملکرد نظام و دولت در این شرایط حساس تاکید کرد و گفت: حال که دشمن با انواع تحریم های ظالمانه و ابزارهای تبلیغاتی تمام تلاش خود را برای ناکارآمد نشان دادن دولت بکار بسته است همه بایست در جهت خنثی سازی القائات نادرست دشمن احساس مسئولیت کرده و با گزارش عملکرد و دستاوردهای در جامعه امید آفرینی کنیم.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای دفاع از عملکرد نظام است و دستگاه های مختلف بایست آنجور که شایسته است به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی در ارائه عملکردها قوی تر عمل کنند

دستگاه های اجرایی در ارائه عملکردها قوی تر عمل کنند