مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:202020-01-29سياسي

عزای فاطمی در قم


شهر مقدس قم در سالروز شهادت مظلومانه ، دخت گرامی نبی مکرم اسلام(ص) حضرت صدیقه کبری(س) حال و هوای فاطمی به خود گرفته و سراسر سیاه پوش و عزا و ماتم است .

- شهر مقدس قم در سالروز شهادت مظلومانه ، دخت گرامی نبی مکرم اسلام(ص) حضرت صدیقه کبری(س) حال و هوای فاطمی به خود گرفته و سراسر سیاه پوش و عزا و ماتم است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، به همین مناسبت و همزمان با سوم جمادی الثانی سالروز شهادت زهرای اطهر (س) دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با برپایی آیین های مختلف عزاداری و برپایی ایستگاههای صلواتی در جای جای شهر مقدس قم عشق و ارادت خود را به بی بی دو عالم نشان میدهند.

بارگاه منور فاطمه ثانی ،کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در این ایام میزبان خیل عظیمی از زائران و مجاورانی است که برای شرکت در مراسم های عزاداری ویژه این ایام خود را به این مکان مقدس رسانده اند آیین های عزاداری سالروز حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد مقدس جمکران، دفتر مقام معظم رهبری در قم، بیوت مراجع تقلید، بقاع متبرکه امامزادگان، مساجد، تکایا و دیگر اماکن مذهبی قم با حضور خیل عظیم مجاوران و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) برپاست و سخنرانان به ذکر فضائل و مناقب آن حضرت میپردارند امروز همچنین مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مراجع تقلید حضرات آیات وحید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزای فاطمی در قم

عزای فاطمی در قم