مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 01:352020-01-28بين الملل

شمار مجروحان حمله موشکی ایران به پایگاه «عین الاسد» به 50 تن رسید


پنتاگون با صدور بیانیه ای شمار نظامیان آمریکایی که در حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی «عین الاسد» در عراق دچار «آسیب مغزی» شده اند، 50 نفر اعلام کرد.

- پنتاگون با صدور بیانیه ای شمار نظامیان آمریکایی که در حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق دچار آسیب مغزی شده اند، 50 نفر اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که 50 تن از نیروهای نظامی آمریکا در پی حمله موشکی و انتقام جویانه ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق، دچار آسیب جدی مغزی شده اند.

این در حالی است که هفته گذشته، مقامات پنتاگون شمار نظامیان آسیب دیده را تنها 34 نفر اعلام کردند! در همین ارتباط، توماس کمپبل سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای گفت: تا به امروز، ابتلای 50 عضو نیروهای مسلح آمریکا به آسیبهای تروماتیک مغزی (TBI- Traumatic Brain Injuries) را تأیید می کنیم .

در این بیانیه آمده است: از 50 نفر، 31 تن از اعضای نیروهای مسلح در عراق تحت درمان قرار گرفته و دوباره به مأموریت خود بازگشتند… 18 نیروی نظامی نیز برای معاینه بیشتر و درمان به آلمان منتقل شدند.

یک نیروی نظامی نیز به کویت منتقل شده بود که اکنون برای انجام مأموریت بازگشته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مجروحان حمله موشکی ایران به پایگاه «عین الاسد» به 50 تن رسید

شمار مجروحان حمله موشکی ایران به پایگاه «عین الاسد» به 50 تن رسید