مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 23:102020-01-28سياسي

مساعدت 315 میلیون ریالی به بیماران سخت درمان همدان


مسوول امور مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت 315 میلیون ریالی به بیماران سخت درمان همدان خبر داد.

- حمید شاکری صفت در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده هشت بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به مساعدت بلاعوض 100 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: 200 میلیون ریال وام قرض الحسنه در اختیار بیماران قرار می گیرد.

مسوول امور مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه 150 میلیون ریال از سایر مراکز برای این بیماران تخفیف گرفته شد خاطرنشان کرد: در این جلسه تصویب شد دو بیمار زیرپوشش طرح سخاوت و یک بیمار نیز زیر پوشش طرح مهربانی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 315 میلیون ریال به بیماران سخت درمان مساعدت شد در ادامه گفت: جلسه کمیته طرح مشق مهربانی برای توانمندسازی دانش آموزان خانواده های مجمع خیرین سلامت همدان برگزار شد.

شاکری صفت با بیان اینکه جلسه هماهنگی ساخت پروژه درمانگاه کوی محمدیه همدان نیز برگزار شد افزود: در این جلسه آقای فتحی از معتمدین منطقه، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان همدان، مدیر عامل و تعدادی از  اعضای مجمع خیرین سلامت همدان حضور داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت 315 میلیون ریالی به بیماران سخت درمان همدان

مساعدت 315 میلیون ریالی به بیماران سخت درمان همدان