مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 22:152020-01-28اقتصادي

بی توجهی به بخش نامه قضایی حمایت از تولیدکنندگان در لرستان


نایب رییس اتاق بازرگانی ایران از بی توجهی به بخش نامه معاون دادستان کل کشور در مورد حمایت از بخش تولید از سوی بانک های استان لرستان، گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسین سلاحورزی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، عنوان کرد: آبان ماه امسال بخش نامه ای از سوی معاونت قضایی دادستانی کل کشور به تمام استان ها ابلاغ شد که نباید اقدام اجراییه علیه واحدهای تولیدی دارای وثائق لازم صورت گیرد.

وی افزود: با وجود ابلاغ این بخش نامه اما شاهد بودیم که برخی بنگاه های اقتصادی استان از اجرای اقداماتی علیه خود توسط بانک ها، گزارش هایی داشته اند.

نایب رییس اتاق ای ایران و رییس اتاق بازرگانی لرستان گفت: این در حالی است که بر اساس بخشنامه دادستانی کل کشور نباید اقدامی علیه بنگاه های تولیدی دارای شرایط صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در اغلب نقاط کشور این بخش نامه مورد توجه شده اما فعالان اقتصادی استان معتقدند این بخشنامه در لرستان مورد توجه قرار نگرفته است.

سلاحورزی با بیان اینکه در شرایط موجود در کشور واحدهای تولیدی به کمک و حمایت ویژه دولت نیاز دارند تاکید کرد: برخی بخش نامه ها در جهت حمایت از تولید کننده در سایر نقاط کشور اجرایی می شود اما در لرستان کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به بخش نامه قضایی حمایت از تولیدکنندگان در لرستان

بی توجهی به بخش نامه قضایی حمایت از تولیدکنندگان در لرستان