مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 21:302020-01-28ورزشي

باشگاه پرسپولیس رسما پیوستن بیرانوند به آنتورپ را تایید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین قدوسی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: علیرضا بیرانوند، چهارشنبه شب هفته گذشته از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد.

- مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس از توافق سه جانبه باشگاه آنتورپ بلژیک، باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، حسین قدوسی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: علیرضا بیرانوند، چهارشنبه شب هفته گذشته از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد.

این باشگاه علاوه بر ارسال پیشنهاد 700 هزاردلاری برای صدور رضایتنامه، بلیت پرواز هم برای بیرانوند و یک ایجنت ایرانی ارسال کرد که زمان پرواز، جمعه 2 بامداد بود.

روز پنج شنبه نیز باشگاه آنتووپ بلژیک با بیرانوند وارد مذاکره شد و یکی، دو روز بعد پیشنهاد کتبی این باشگاه بلژیکی هم به باشگاه پرسپولیس رسید.

ما از بیرانوند خواستیم تا زمان بازگشت انصاری فرد تصمیمی نگیرد و روز جمعه و در بازگشت آقای انصاری فرد از مالزی جزیبات ماجراها را به مدیریت گزارش کردیم.

بیرانوند حقیقتا در آستانه جدایی بود تا اینکه در پی رایزنی های انجام شده از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وکیل بیرانوند، بنده و البته تمایل شخص علیرضا به ماندن در پرسپولیس و پذیرفتن پیشهادها از سوی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پرسپولیس رسما پیوستن بیرانوند به آنتورپ را تایید کرد

باشگاه پرسپولیس رسما پیوستن بیرانوند به آنتورپ را تایید کرد