مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 21:162020-01-28حوادث

گاز گرفتگی در سقز چهار نفر را روانه بیمارستان کرد


محمد دولتی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غروب امروز چهار عضو یک خانواده (یک زن و سه کودک ) در خیابان حضرت حمزه سقز بدلیل نشت منواکسید کربن مسموم شدند که با حضور عوامل اورژانس، مصدومین به بیمارستان تامین اجتماعی انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه این چهار نفر در منزل شخصی خود دچار گاز گرفتگی شدند، سرپرست خانواده بعد از دقایقی در منزل حاضر شد و از این حادثه مطلع شدند که بلافاصله با گزارش این حادثه، نیروهای اورژانس، آتش نشانی و شرکت گاز سقز به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عدم رعایت یکسری از موارد ایمنی باعث این حادثه شد، اضافه کرد: دلیل اصلی این حادثه نصب تبدیل به دودکش آبگرمکن و بررسی نکردن دودکش ها بود که از لحاظ ایمنی، بخاری و دودکش ها با این وضعیت نا ایمن هستند.

دولتی با اشاره به اینکه وضعیت این چهار نفر بعد از انتقال به بیمارستان مطلوب است، افزود: شرکت گاز بلافاصله گاز این واحد مسکونی را قطع و به ساکنین آن تذکر داد تا موارد ایمنی را رعایت نکنند گاز مصرفی برای آنها وصل نخواهد شد.

رییس سازمان آتش نشانی سقز با اشاره به اینکه سرمای هوا باعث وارونگی هوا می شود، تاکید کرد: شهروندان موارد ایمنی از جمله بررسی دودکش های بخاری و آبگرمکن را رعایت کنند تا حادثه ناگواری رخ ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز گرفتگی در سقز چهار نفر را روانه بیمارستان کرد

گاز گرفتگی در سقز چهار نفر را روانه بیمارستان کرد