مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 21:002020-01-28اجتماعي

اعزام 130 دانش آموز پسر شاهرودی به اردوی راهیان نور


معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از اعزام 130 دانش آموز پسر شاهرودی به اردوی راهیان نور خبر داد.

- سیدمحمدرضا کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد: در آذرماه امسال، 114 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور دانش آموزی از شاهرود اعزام شدند که استقبال از این اردو بسیار خوب بود؛ اما سهمیه اختصاصی ما در حد سه دستگاه اتوبوس بوده است.

وی با اشاره به اعزام پسران دانش آموز به اردوی راهیان نور گفت: بعد از چند سال که دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور اعزام نمی شدند، امسال دانش آموزان پسر استان به این اردو اعزام خواهند شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اشاره به اعزام کاروان شهرستان شاهرود و میامی در 23 بهمن ماه اظهار کرد: 130 دانش آموز از شاهرود در قالب چهار دستگاه اتوبوس و با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش مناطق بسطام، بیارجمند و شهرستان شاهرود درمجموع با 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم می توانند برای حضور در اردوی راهیان نور دانش آموزی ثبت نام کنند، افزود: سهمیه مدارس محدود و هزینه ثبت نام 71 هزار تومان است و دانش آموزان علاقه مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 130 دانش آموز پسر شاهرودی به اردوی راهیان نور

اعزام 130 دانش آموز پسر شاهرودی به اردوی راهیان نور