مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 20:102020-01-28اقتصادي

حمایت از تولید روی کاغذ/ وقتی بانک های لرستان قانون را اجرا نمی کنند


در حالی قوانین متعدد حمایت از تولید وضع و ابلاغ می شود که این قوانین از سوی بانک های لرستان نادیده گرفته می شود و حمایت از فعالیت های اقتصادی تنها روی کاغذ رقم می خورد! - خرم آباد- در حالی قوانین متعدد حمایت از تولید وضع و ابلاغ می شود که این قوانین از سوی بانک های لرستان نادیده گرفته می شود و حمایت از فعالیت های اقتصادی تنها روی کاغذ رقم می خورد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی لرستان شامگاه سه شنبه با حضور محمد رزم رییس کل دادگستری لرستان، حسین سلاح ورزی رییس اتاق بازرگانی لرستان، دادستان خرم آباد، معاونان دستگاه قضایی لرستان و جمعی از فعالان اقتصادی این استان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد.

بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی و اقتصادی لرستان، طرح قوانین حمایتی از بخش تولید و راهکارهای اجرای آن و… از دستور کارهای این نشست بود.

بخش نامه معاون دادستان کل کشور مبنی بر لزوم اجرای 2 قانون حمایتی در ابتدای این جلسه حسین سلاح ورزی رییس اتاق بازرگانی لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه دو قانون مشخص یکی به نام منطقی کردن نرخ سود تسهیلات بانکی و دوم عدم الزام سپردن وثیقه ملکی به بانک ها وجود دارد، اظهار داشت: اعلام شد که این دو قانون ‬در شرایط اقتصادی امروز توسط برخی مراجع از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید روی کاغذ/ وقتی بانک های لرستان قانون را اجرا نمی کنند

حمایت از تولید روی کاغذ/ وقتی بانک های لرستان قانون را اجرا نمی کنند