مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 18:052020-01-28اقتصادي

فاز جدید جلفاکاران ارس امسال به بهره برداری می رسد


مدیر صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس گفت: طرح توسعه شرکت نساجی جلفاکاران ارس در زمینه تولید نخ - 100 درصد پنبه ای با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر 180 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

- مدیر صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس: فاز جدید جلفاکاران ارس امسال به بهره برداری می رسد ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر صنایع و انتقال فناوری های پیشرفته سازمان منطقه آزاد ارس گفت: طرح توسعه شرکت نساجی جلفاکاران ارس در زمینه تولید نخ 100 درصد پنبه ای با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر 180 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

آیدین جهانگیری در تشریح این خبر اظهار کرد: با بهره برداری از طرح توسعه شرکت نساجی جلفاکاران ارس د سال جاری، شاهد اشتغالزایی 110 نفری در منطقه آزاد ارس خواهیم بود.

وی بیان کرد: جلفاکاران ارس با افتتاح فاز جدید، ظرفیت تولید 6000 تن انواع نخ پنبه در سال را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، جهانگیری افزود: توسعه این مجموعه بزرگ نساجی کشور و منطقه آزاد ارس اقدامی عملی و موثر در جهت خودکفایی در این صنعت است.

وی در پایان گفت: صنعت نساجی یکی از صنایع پیشرو کشور محسوب می شود و امید است در سال رونق تولید با بهره برداری از فاز توسعه این واحد صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز جدید جلفاکاران ارس امسال به بهره برداری می رسد

فاز جدید جلفاکاران ارس امسال به بهره برداری می رسد